Felanmälan
För att du ska få så bra hjälp som möjligt så behöver vi veta grundläggande saker.
Detta behöver supporten veta
Vad använder du för enhet? Dator, mobil eller surfplatta?
Vilket märke och modell är det på enheten?
Vilken webbläsare använder du?
Är enheten uppdaterad till de senaste versionerna av operativsystem och webbläsare?
Har du någon bannerblockerare?
Om du har problem med betalning är kortet aktiverat för internetbetalning?
Beskriv problemet så tydligt som möjligt (alla detaljer) och gärna skärmdump.
Allmänna råd
Se till att datorn, mobilen eller surfplattan har den senaste versionen av allting
Rensa webbhistoriken och cacheminnet samt cookies (lagrade användarnamn och lösenord försvinner)
Stäng av webbläsaren, vänta 15 minuter minst (cookies går ut efter ca 15 minuter) och starta om.
Prova igen
Ta hjälp av någon i din närhet. (Vi är inte en teknisk support)