Felanmälan

För att du ska få så bra hjälp som möjligt så behöver vi veta grundläggande saker.

Detta behöver supporten veta

  • Vad använder du för maskin? Dator, mobil eller surfplatta?

  • Vilket märke och modell är det på enheten?

  • Vilken webbläsare använder du?

  • Är enheten uppdaterad till de senaste versionerna av operativsystem och webbläsare?

  • Har du någon bannerblockerare?

  • Om du har problem med betalning är kortet aktiverat för internetbetalning?

  • Beskriv problemet så tydligt som möjligt (alla detaljer) och gärna skärmdump.

Allmänna råd

  • Se till att datorn, mobilen eller surfplattan har den senaste versionen av allting

  • Rensa webbhistoriken och cacheminnet samt cookies (lagrade användarnamn och lösenord försvinner)

  • Stäng av webbläsaren, vänta 15 minuter minst (cookies går ut efter ca 15 minuter) och starta om.

  • Prova igen

  • Ta hjälp av någon i din närhet. (Vi är inte en teknisk support)